انواع دیاگ اسکانیا دیاگ ولوو دیاگ بنز و کاترپیلار

  • ۰
  • ۰

استار کامپکت 5

فوراً مقایسه کنید مرسدس بنز تشخیصی قیمت ها را در منطقه محلی خود بررسی کنید تا بهترین پیشنهاد را پیدا کنید.

نیازی به زنگ زدن ، قطع تلفن یا منتظر ماندن تا گاراژها نیستید - بر اساس قیمت ، مسافت ، در دسترس بودن و بررسی های تأیید شده ، یک گاراژ برای مرسدس بنز خود را که به بهترین وجهی با نیاز شما مطابقت دارد جستجو کنید

چک تشخیصی اتومبیل چه کاری انجام می دهد؟
یک بررسی تشخیصی توسط یک مکانیک بر روی وسیله نقلیه شما انجام می شود ، وی وسیله نقلیه شما را به یک کد خوان ویژه متصل می کند. این می تواند مشکلات مربوط به وسیله نقلیه شما را که تشخیص دستی آن دشوار است را تشخیص دهد.

اجزای اصلی که در چک تشخیصی آزمایش می شوند عبارتند از:

واحدهای کنترل الکترونیکی (ECU) - این عناصر مختلف خودرو و عملکرد آن از جمله کارکرد موتور را کنترل می کند
آلاینده ها و سنسورهای اگزوز
سیستم ترمز
اجزای الکتریکی مانند قفل مرکزی درب
در صورت کنترل الکترونیکی انتقال
سیم پیچ احتراق
تنظیم گاز
انژکتور سوخت
جریان هوا و خنک کننده

درباره مرسدس
یکی دیگر از تولیدکنندگان اتومبیل آلمانی ، این مارک بیشتر به دلیل اتومبیل های لوکس (در کنار اتوبوس ، مربی و کامیون) شناخته می شود ، اگرچه در کل مرسدس بنز یکی از شناخته شده ترین مارک های خودرو در جهان است. با شعار "بهترین یا هیچ چیز" ، می دانید که آنها به ایجاد بهترین وسایل نقلیه در آنجا اختصاص داده شده اند.

مرسدس مدت هاست که مترادف با کلاس خاصی از خودروهای ممتاز است. امروزه آنها طیف گسترده ای از اتومبیل ها را ارائه می دهند که دامنه پیشنهادها را شامل می شود ، از جمع و جور گرفته تا فوق العاده لوکس ، با چیزی مناسب برای همه. آنها همچنین با اتومبیل های اسپرت خود شناخته شده اند و ترکیبی کامل از راحتی و عملکرد را ارائه می دهند - حتی اگر سریع ترین بازی ها نباشند.

در انتهای کار ، شما طیف کاملی از SUV های مرسدس را دارید که با نام 'GL' شناخته می شوند. اما همه اینها سرگرم کننده و بازی نیستند و شما می توانید در طیف گسترده ای از هاچ بک ها ، سالن ها ، کوپه ها ، اتومبیل های خانوادگی و V کلاس اندازه بسیار کاربردی چیزهای عملی تری پیدا کنید.

انواع دیاگ بنز: 

دیاگ بنز star compact 5 

 

  • ۰۰/۰۳/۱۲
  • سیامک اصغرزاده

بنز

دیاگ بنز

مرسدس بنز

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی